Hooked: How to Build Habit-Forming Products

Hooked: How to Build Habit-Forming Products
Preis: Kindle eBook

Hooked: How to Build Habit-Forming Products
Lieferzeit: siehe Shop
Preisinfo* vom 16.07.2018 - 18:14:02 - Ab einem Bestellwert von 30,00 EUR in der Regel versandkostenfrei, bei Marketplace Artikeln und Gebrauchten Artikeln mindestens 3,00 Euro Versandkosten hinzu.

In Hooked, Nir Eyal reveals how successful companies create products people can't put down - and how you can too

Winner of best Marketing book in 800-CEO-READ Business Book Awards 2014

Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us?

Nir Eyal answers these questions (and many more) with the Hook Model - a four-step process that, when embedded into products, subtly encourages customer behaviour. Through consecutive "hook cycles," these products bring people back again and again without depending on costly advertising or aggressive messaging.

Hooked is based on Eyal's years of research, consulting, and practical experience. He wrote the book he wished had been available to him as a start-up founder - not abstract theory, but a how-to guide for building better products. Hooked is written for product managers, designers, marketers, start-up founders, and anyone who seeks to understand how products influence our behaviour.

Eyal provides readers with practical insights to create user habits that stick; actionable steps for building products people love; and riveting examples from the iPhone to Twitter, Pinterest and the Bible App.

Nir Eyal spent years in the video gaming and advertising industries where he learned, applied, and at times rejected, techniques described in Hooked to motivate and influence users. He has taught courses on applied consumer psychology at the Stanford Graduate School of Business and the Hasso Plattner Institute of Design and is a frequent speaker at industry conferences and at Fortune 500 companies. His writing on technology, psychology, and business appears in the Harvard Business Review, The Atlantic, TechCrunch, and Psychology Today.

Ryan Hoover's writing has appeared in Tech- Crunch, The Next Web, Forbes, and Fast Company. After working on Hooked with Nir Eyal, Hoover founded Product Hunt, a company that has been described as "the place to discover the next big things in tech."

Als Mitglied können Sie auch Ihre Meinung zu diesem Produkt schreiben und damit anderen Usern bei der Kaufentscheidung helfen.
Sie können sich hier registrieren oder einloggen.

Keine Meinungen vorhanden

Zu diesem Produkt sind noch keine Meinungen vorhanden.

* Preisangaben
Alle hier enthaltenen Artikel werden durch einen Web Service bereitgestellt. Insbesondere kann der angegebene Preis/Versandkosten seit der letzten Aktualisierung gestiegen sein. Maßgeblich für den Verkauf ist der tatsächliche Preis/Versandkosten des Produkts, der zum Zeitpunkt des Kaufs auf der Website des Verkäufers steht.
* Versandkosten
Die auf dieser Webseite angezeigten Versandkosten entsprechen den Informationen, welche durch den Shopinhaber oder einen berechtigten Vertreter (Webservice) an uns übermittelt werden. Erhalten wir keine Informationen über die Höhe und die Bedingungen des Versandes, werden keine Informationen durch uns angezeigt. Genaue Informationen müssen dann durch den Kunden auf dem Internetangebot des Betreibers (Shopinhabers) in Erfahrung gebracht werden.
* Amazon.de Versandkosten
Ab einem Bestellwert von 30,00 EUR in der Regel versandkostenfrei, bei Marketplace Artikeln und Gebrauchten Artikeln mindestens 3,00 Euro Versandkosten hinzu
Alle Angaben ohne Gewähr. Preise und Versandkosten inkl. der gesetzlichen Mehrwertsteuer. Marken und Produktnamen sind Warenzeichen der jeweiligen Eigentümer.
* Amazon.de Kindle eBooks
Aktuelle Preise für Amazon.de Kindle eBooks auf unserer Webseite leider nicht verfügbar. Bitte direkt auf der Amazon.de Webseite nachsehen.